czwartek, września 04, 2014

Mary K. Campbell - bransoletka nr 2 "Iced Cooler" sierpień

Witam serdecznie !!!

Udało mi się zakończyć sierpniowy etap szkółki ANG, choć jak pokazały zdjęcia moja letnia wersja "mroźnego " projektu wymaga jeszcze kilku ściegów zakrywających tkaninę.
Moje hafty nie są zgodne z projektem, ale wszystkie polecane ściegi zostały wykorzystane :)

Najpierw "Iced Cooler" - wstawka do torby lub kosmetyczki :


 
 
Dekoracyjne drobiazgi z mojej szuflady :) Koraliki szklane czeskie, ładne, ale bardzo nierówne i to we wszystkich kierunkach. Nie mam pojęcia, jak je przesiać, żeby można z nich coś ładnego zrobić.


 Teraz moja prawdziwie letnia nowa bransoletka, też tylko częściowo zgodna z projektem.



 
Puste miejsce wokół guzika muszę koniecznie zapełnić delikatnym ściegiem.
 
 
Na razie jest tylko podszyta sztywnikiem, na którym haftowałam. Mój kręgosłup pokazał, kto rządzi i od kilku dni jestem bardzo mało mobilna. Dlatego szukanie odpowiedniej tkaniny nawet we własnej szafie okazało się niemożliwe.
 Bransoletkę można jeszcze wykorzystać w ciągu najbliższych ciepłych dni wrześniowych.

Pozdrawiam słonecznie i lawendowo z mojego balkonu !!!

6 komentarzy:

  1. Pięknie to zrobiłaś! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu, biję łbem w podziwie!!!! Przepiękne obie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda głowy Aniu !!! Jesteś bardzo kochana !!!
      Teraz czeka nas kolejna - projekt do rozpracowania i do pracy :)
      Ściskam Cię bardzo mocno i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Porozmawiajmy ...