czwartek, lutego 01, 2018

Needleroll "April" projekt Olgi HDstitch

Witam ciepło!
Jakoś nie widać zapowiadanego SOTM 2018, czyżby rzeczywiście miał być tylko dla zarejestrowanych użytkowników ANG, mimo różnych protestów m.in na FB :(
Trudno tutaj cokolwiek pokazać po "NOVEJ", ale  choć jeden post w miesiącu się przyda. Może ktoś jeszcze się odezwie :)
Dziś moje prawie dwuletnie UFO - needleroll "April" wg projektu Olgi HDstitch, która kilka razy w roku dzieli się swoimi wzorami organizując SAL.
Oto mój "Kwiecień" rozjaśni  paskudny, ponury i deszczowy 1 luty
 Haftowałam na lnie 32 ct z firmy Permin of Copenhagen jedną nitką wielokolorowych mulin DMC 4200 i 4050. Do haftu wykorzystałam tradycyjnie koraliki TOHO oraz wyjątkowo Fire Polish 3 mm.
Tkanina to marmurek z Bellus Gallery. Wypycham "cukierki" kulką silikonową :)
 Mam jeszcze dwa takie hafty do obszycia i wypełnienia. Oczywiście haftami można udekorować torby, poduszki, pudełka na nasze skarby lub oprawić jako obrazek. Ja mam kolekcję ozdobnych "cukierków".
Chwalcie się Waszymi pięknymi pracami, niech ten blog ożyje. Może ktoś ze starszych wzorów SOTM skorzysta, o ile są kompletne.
Wiosennej pogody ducha Wam życzę!!


Ps. Tutaj znalazłam SOTM 2018 Brenda's Needlepoint StudioDostępne po zalogowaniu się na stronę ANG :) Link podała Brenda na swoim blogu. Mogą sobie darować ten projekt :) 

12 komentarzy:

  1. Piekna praca. Szkoda, ze tak niewiele osob para sie needlepointem. Mozna wyczarowac cuda. Ja niestety jestem poczatkujaca w needlepoincie. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Wiele osób się nie ujawnia ze swoimi pracami :) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Przepiękna praca! Energetyczne kolorki.
    Ja właśnie zamówiłam "Easter Egg Ornaments" od Laury J. Perin i będę działać...
    Przed Wielkanocą pochwalę się na blogu :-), jeśli będzie czym ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i czekam na świąteczny projekt :) Bardzo lubię hafty L.Perin, więc pokazuj koniecznie.
      Pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń
  3. Tereniu nie zawstydzaj mnie proszę :) Nova jak nova Twoje zamiłowanie needlpointa jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale Twoja "Nova" jest prawdziwym arcydziełem :) Nie rzuciłam się na patchworki, więc został mi needlepoint, koraliki i jeszcze kilka innych rodzajów rękodzieła :) Tylko jakoś czas mi między palcami przecieka :(

      Usuń
  4. Już sam haft jest śliczny i pięknie wykonany, a efekt końcowy mnie zachwycił, super "cukiereczek" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  5. Cukiereczek przecudnej urody! Śliczne są takie drobiazgi, ja jednak wolałabym haftować coś większego, raczej na obrazek czy wierzch sporego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten haft można wykorzystać w najróżniejszy sposób, dla mnie praktyczne są właśnie takie małe formy jako wzorniki.
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Porozmawiajmy ...