środa, sierpnia 11, 2021

Coś słychać

Oto pierwszy post pisany z telefonu. 

Muszę przyznać że blog i telefon mi nie konweniują. A tymczasem wszystkie zdjęcia teraz są w telefonie.... zatem transferowanie plików do laptopa i wtedy pisanie posta, jest w sytuacji braku czasu, dość kłopotliwe. 

Dlatego też, nie ma co ukrywać, blogi umierają. 

Ten prototypowy post mam nadzieję złamie bezruch blogowy. 

Co słychać? Nieco wróciłam do haftu.  Nie porzucam szycia. Ale miałam w ciągu tego roku silne ciśnienie na powrót do UFO, czyli porzuconych, nieskończonych prac. 

Rok temu pisałam o Novej i że do niej wracam. Skończyłam ją :)  

Oto kilka faktów: 

Rozpoczęta w styczniu 2011.

Zakończona: 2 sierpnia 2020.

W maju 2020 dojrzałam do wyjęcia pracy z czeluści niebytu i  2,5 miesiąca poświęciłam na wykończenie. Ja, sowa z natury, wstawałam nawet o 4 rano, żeby zasiąść z kawą i przy dziennym świetle zrobić 1-2 kwadraty zanim dzieci wstaną. Ruszałam z poziomu 63% kompletności.
W sumie zajęła 9 lat i 7 miesięcy 😥
Pracy ciągłej oceniam na 430-450h.
Co oczywiście jest bardzo indywidualne.

Rozmiar: 31cm szerokości x 37cm wysokości.

Wzór sprowadzony 10 lat temu z U.S.
Muliny DMC i Anchor dobrane z własnych zasobów ale dokładnie wg klucza ( nie używałam zamienników poza tymi wskazanymi przez Autorkę, dla mulin Eva Rosenstand) .
Mulin 83 DMC i 31 Anchor.
Wyszywałam dokładnie wg wzoru, stosując też maleńkie ściegi, przewiązujące dłuższe ściegi. Jestem zachwycona kolorystyką, bogactwem wzorów i efektem końcowym. 



Dodałam dwa zdjęcia i się blogspot zbiesił 😖

Może tylko takie są jego możliwości a może mój leśny internet szaleje. Zobaczę jutro. Ściskam Was 😊




16 komentarzy:

  1. Jak to dobrze że zawitałaś do tego bloga ponownie Twoja Nowa jest zachwycająca -gratuluję jej ukończenia.To duże sprawa zwłaszcza jak czasu mało.Z sentymentem wspominam te czas jak blog tętnił życiem ,wspólnie wyszywałyśmy projekt .Jak byłoby fajnie żeby znowu coś zaczęło się dziać w tym miejscu .Już nie pamiętam kiedy wyszywałam needlepointem. Może masz jakiś pomysł ?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Przepiękna, pracochłonna praca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's beautiful. Glad you came back to stitching needlepoint.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam "na bieżąco" Novą .

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Cudowna praca, zachwycająca! Jestem pełna podziwu i gratuluję! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. O! to mi się podoba szalenie. Jeśli chodzi o umieranie blogów, mam nadzieję, ze do tego nie dojdzie. Ja tylko obserwator, nie wyszywam kiedyś coś dłubałam ale może wreszcie się nauczę? Bo podziwiać wzory innych lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne jak dużo czasu to zajęło. Ważne, że skończyłaś a efekt jest świetny. Ilość kolorów i wzorów zachwyca <3.
    Co do bloggera ja wszystkie zdjęcia przerzucam na lapka, bo nie umiem na telefonie postów pisać, chociaż widzę, że jest aplikacja. Korzystasz z niej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam! Przepiękna praca,która wymagała na pewno dużo cierpliwości i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe dzieło ❤️ Ja wszystkie posty piszę na telefonie, ale na szczęście nigdy nic złego się nie dzieje. Nie chciałoby mi się odpalać specjalnie laptopa i zgrywać na niego zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio też mam jakiś problem ze wczytywaniem zdjęć na swoim blogu. Ale raczej to również wina mojego słabego łącza internetowego :P
    Przepiękna praca! Każdy kwadracik jest piękny. Widzę, że praca trochę czasu zajęła, ale efekt warty. Super, że udało Ci się powrócić do pasji. Oby ta motywacja została z Tobą jak najdłużej :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. witam, chciałabym ponownie zrobić a promise of mystery, ale nie mam dostepu obecnie do wzoru i schematów poszczególnych elementów. czy ktoś mógłby mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Zgadzam się z początkiem postu, że trzeba zdjęcia transportować z telefonu na laptopa. Mimo wszystko nadal to robię. Może samą treść na telefonie dam radę ogarnąć, ale zdjęcia już mniej. Jest mi na kompie wygonie. A zdjęcia same się mi zapisują na google zdjęcia. Wystarczy że na kompie kliknę ZJĘCIA i mam wsio. Polecam do rozwiązanie. Masz wówczas zdjęcia na kompie i telefonie. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...