wtorek, października 26, 2010

APOM - październik - Terenia

Nareszcie dopędziłam peleton i październikowy etap zakończyłam w terminie:):)





Nitki :

Grupa C - niebieskie - Madeira Metallic - 338 i mulina DMC 103
Grupa A - czerwone - Madeira Metallic - 315 i mulina DMC 75
Grupa B - zielone - Madeira Metallic - 357 i mulina DMC 125


Wieczorem pisałam post i gdy chciałam wysłać wyłączono nam internet.
Wysyłam ponownie, może tym razem post dotrze na miejsce :)


Do zobaczenia w listopadzie, a wcześniej na Świątecznym blogu.

10 komentarzy:

  1. Tereniu!
    Ależ śliczna ta Twoja ramka, pięknie się wkomponowała w całość!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooooo kochana, wielki szacun - wygląda przepięknie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żartujecie sobie ze mnie przypadkiem ?????????????

    Bo ja wolałam nic nie mowić............
    Zaczęłam, to należy skończyć.
    Syn powiedział tylko, że rozumie,że chcę się uczyć czegoś nowego, ale niekoniecznie należy tę moją "szkółkę" światu pokazywać.
    On wie co mówi - grafikiem jest........

    OdpowiedzUsuń
  4. Acha ... ten jedyny czerwony kordonek muszę koniecznie wypruć.
    Chciałam również niebieskim kordonkiem wykończyć środek wrześniowej ramki, ale przykrył praktycznie dokładnie nić metaliczną, dlatego zrezygnowałam i zostałam przy mulinie zgodnie z "moim" kluczem

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEPIĘKNIE!!!!!!!!!!!!! i jeszcze SUPER!!!!!!!
    Tylko nic nie pruj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest źle, chociaż coś mi się gryzie. Tak jak Ty będę robić dalej, chociaż już bez zapału. W moich kolorach też mi się gryzie, a w dodatku w piątek zasiadłam, żeby nadrobić zaległości, bo wreszcie dokupiłam różową, która mi się skończyła no i okazało się, że kupiłam nie ten numer. Tak jak Ty będę robić dalej, chociaż już bez zapału. Wrrrr

    OdpowiedzUsuń
  7. coś namotałam w tym komentarzu, przepraszam,jeszcze się nie obudziłam chyba.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jestem pod wrażeniem talentu :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za dobre słowa, to miód na moje biedne serce.
    Ściskam Was mocno !!!

    Ponarzekałam sobie przed chwilą na trudności z listopadowym wypełnieniem kwadratów w wątku z tłumaczeniem i chyba poskutkowało - jutro spróbuję z kontrastowymi kolorami do serduszek w danym kwadracie. Tylko jeszcze nie wiem, co do czego dopasowąć :::::::::)))
    Czerwone - zielone czy niebieskie ?
    Niebieskie - czerwone ?????
    Zielone - czerwone ????
    Kolorowych snów Wam życzę - sobie też ::::)))))))

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...