piątek, marca 21, 2014

Mary K. Campbell bransoletka "Spring Has Sprung " - styczeń - Terenia

Witam w przepięknym pierwszym dniu wiosny.

Wreszcie rozpoczęłam tegoroczny projekt - bardzo nietypowo, na zielonej kanwie "14" DMC .
Farbowaniem się bawić nie zamierzałam, beżowe i białe monokanwy mi jakoś nie pasowały.
Szukając czegoś w pudle z kanwami znalazłam wiosenną zieloną kanwę, usiadłam i wyhaftowałam brzegi :) Wykorzystałam dwa kolory kordonka nr 5 firmy MEZ - ciemniejszy 243 i jaśniejszy 720.
Miałam jeszcze 3 najjaśniejszy, ale musiałam wypruć - nie pasował do pozostałych.
Kanwa ma piękny jasnozielony kolor, ale na zdjęciu tego nie widać :(:(:(



Teraz tylko szybko muszę posadzić małe kwiatki na mojej rabatce, ponieważ pokazany jaskier stanowczo za duży :):):)


Pozdrawiam słonecznie i życzę Wam takiej wiosny, jak jej pierwszy dzień !!!

Ps. Czy ja mogę bardzo prosić o tłumaczenie marcowego odcinka ????

2 komentarze:

  1. Piękny wiosenny kolor tej kanwy.Do kwiatków właśnie takie tło pasuję.A nie jakieś fiolety jak u mnie.No trudno nie będę już zmieniać.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu !!! Twoje fiolety świetne, a do kwiatów każde tło pasuje.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń

Porozmawiajmy ...