sobota, maja 10, 2014

Mary K. Campbell - bransoletka nr 2 " Iced Cooler " - Terenia

Witam serdecznie !!!

Miało być mroźno, więc jest ....... chociaż  mrozów i zimna nie toleruję.
Znowu kanwa DMC nr 14, tym razem cieniowana oraz francuski cieniowany kordonek firmy Cartier-Bresson Perle nr 5 (nr koloru zaginął)




Kordonek niestety nie zakrył kanwy, ale mam już pomysł czym zakryć pustkę, żeby było bardziej mroźno :)  Uzupełnię dopiero później.  Guzik tymczasowy, trochę za mały do tego haftu.
Tym razem na pewno będzie to wstawka ozdobna do torby, tylko jeszcze nie wiem, którą z koleżanek uszczęśliwię propozycją jej uszycia :):):)

Ponieważ wiosenna bransoletka jest dla mnie za mała, powstanie teraz druga w ciepłych kolorach.
Haftuję na najtańszej dostępnej u nas "monokanwie" - na krawieckim sztywniku :)
Jedyny mankament tej tkaniny - nie jest równo tkana i nie nadaje się do haftowania needlepointowych kwadratów.
Pierwszy kordonek, taki sam jak u Kankanki - Anchor Perle 5 Multicolor nr 1345.
Mam nadzieję Aniu, że się nie gniewasz, że papuguję po Tobie.


Teraz kilka uwag - uważam, że tegoroczny projekt jest niedopracowany. Trudno robić coś w ciemno, gdy nie ma podanych ilości potrzebnych kolorów i innych materiałów.
Zdjęcia gotowych etapów z poprzednich miesięcy są malutkie, a teraz nie ma w ogóle.

Nie znalazłam żadnych innych bransoletek wg tegorocznego projektu oprócz naszych; może źle szukałam.
Pozdrawiam słonecznie i zostawiam przepięknie pachnący bez !!!





6 komentarzy:

  1. Zobaczyłam, co mamy nowego na czerwiec i ..................................... To jest zupełnie niepoważne podejście do tematu w szkółce needlepointu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, a ja już miałam pisać o swoich wątpliwościach czy Ty aby za szybko drugiego boku nie zrobiłaś :))))), bo opis poprzedni był taki, że pracujemy na połowie bransoletki :)))))))
      No to ja dolną połowę zrobiłam i liczyłam na jakiś ewenement w postaci innej góry:)))))

      Fajnie jest po prostu!!!!

      Tereniu, Twoje kolory wspaniałe!
      To idę podziergać dokoła swoją :)))))

      Usuń
    2. Aniu !!! Był pokazany ten krótki bok w schematach :):) Tylko do tego trzeba dojść, bo Pańcia nie raczyła całości narysować.

      Usuń
    3. Przepraszam za Pańcię, normalnie tak się nie wyrażam.

      Usuń
  2. Tereniu, mróz Ci się udał, zimowo kolory się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie zimno się robi, szczególnie gdy za oknem tak paskudnie.
      Pozdrawiam cieplutko Agnieszko.

      Usuń

Porozmawiajmy ...