wtorek, listopada 14, 2017

Diamond Scotch Needlepoint Stitch - haftowana zakładka

Witam słonecznie !
Tak, najprawdziwsze słonko się pokazało po południu, a wcześniej trzeba było światło świecić w mieszkaniu. Zaraz przyjemniej :)
Pokażę wam dziś prostą zakładkę haftowaną jednym ściegiem i ozdobioną koralikami.
Wykorzystałam jeden ze  ściegów, pokazanych na stronie z Box Stitches, a mianowicie Diamond Scotch Stitch. Trzeba przejrzeć stronkę, żeby trafić do wybranego.
Resztkę monokanwy Twist ct 18 z firmy Zwiegart upięłam na drewnianej ramce do obrazków 10 x 15 cm. Haftowałam kordonkami Perle Anchor nr 5 i dodałam koraliki TOHO Round 11.
 Wybrałam kolory świąteczne, będzie to dla kogoś dodatek do książki :) Takich prostych zakładek, przywieszek czy ozdób można wykonać mnóstwo korzystając z jednego ozdobnego ściegu we wszystkich kolorach i najróżniejszymi nitkami. Skoro wolno, pokażę kolejne, które znają już koleżanki zaglądające na moje strony.
Może ktoś chętny na taką lub podobną zakładkę :) Powodzenia!!!



2 komentarze:

  1. Pokazuj pokazuj. Az milo sie oglada! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje :) Za miłe słowa dziękuję bardzo i pozdrawiam <3

      Usuń

Porozmawiajmy ...