środa, grudnia 06, 2017

SOTM - 2017 - grudzień i zakładka w trakcie.

Witam serdecznie!

Zainteresowanym tegorocznym projektem SOTM 2017 przypominam, że jest dostępna ostatnia 12 instrukcja projektu - grudzień. Ja zapisałam, może kiedyś się przyda :) Np na małe ozdoby pojedyncze kwadraty idealne. Ciekawe co będzie w styczniu ...........
Widziałam prace z tego roku - bardzo ładne kalejdoskopy. Nie zapisałam adresu, ale jak znajdę chwilę, poszukam.
Ja haftuję kolejną zakładkę, taką bardziej jesienną dla koleżanki :)
 Kordonek Anchor Multicolor Perle 5 zielony nr 1355 i żółty 1305. Koralików jeszcze nie dobrałam :)

Pozdrawiam przedświątecznie oraz życzę Wam radosnego Adwentu, a dziś bogatego "Mikołaja"

6 komentarzy:

  1. This will make a beautiful bookmark.

    Merry Christmas to you as well.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your words and wish you good Christmas.

      Usuń
  2. Jak zwykle u Ciebie Tereniu ,świetne kolorki.Będzie śliczna zakładka .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotową zakładkę pokażę po Świętach, to dodatek do upominku.
      Lubię multicolorowe nitki :)
      Dziękuję i pozdrawiam Elżusiu.

      Usuń
  3. Ten wzór bardzo mi się podoba :). Może spróbuję też go wyhaftować na jakimś drobiazgu.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...