poniedziałek, marca 19, 2018

Wzornik needlepoint

Kolejny już archiwalny haft needlepoint.Sama nie pamiętam kiedy go wyszywałam,w każdym razie dosyć dawno.Leżakował w pudle i do tej pory nie znalazł swojego przeznaczenia.
Może kiedyś do czegoś się przyda tak jak serduszko z poprzedniego posta.
Schemat  znalazłam  gdzieś w sieci.Teraz gotowy haft widziałam też na pinteresie.
Przyszła pora żeby odkurzyć tego starego needlepoinciaka.


Haftowałam na kanwie 20 kordonkami Ariadna.

Pozdrawiam i zachęcam do pokazywania swoich needlepointowych prac.Niech się coś dzieje na tym blogu.

3 komentarze:

  1. Uroczy. Mnie brakuje czasu na uczenie sie needlepointa-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sampler Elżusiu. Cieszę się, że pokazujesz swoje prace.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...