sobota, kwietnia 14, 2018

SAL Easter Berlingot Star u Olgi


Witajcie !

Po mojemu to kurka  a nie berlingot .Może ktoś mnie oświeci co oznacza słowo berlingot.
Odbył się kolejny SAL przed świąteczny u Olgi.Nie mogłam sobie odmówić przyjemności wyszywania needlepointem.
Tym razem nie cukierek tylko kurka.
Wyszywałyśmy ściegami needlepoint.
wersja robocza:

i po zszyciu
i od tyłu
Wyszywałam na lnie /kolor naturalny/kordonkami Ariadna i Babylo multicolor,koraliki zwykłe" jakieś tam"Trochę zredukowałam ilość koralików bo nie lubię jak ich jest za dużo.
Pozdrawiam  słonecznie i wiosennie !

9 komentarzy:

  1. Fajne-) Milo,ze jeszcze czasem ktos tu pisze.pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Berlingot (z francuskiego)to forma zszycia, cukierek w formie stożka, w naszym przypadku w efekcie wyszła kurka, ale bez dzióbka i grzebienia to berlingot lub humbug (z angielskiego)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego !!! Dla mnie to czarna magia tym bardziej podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna tą haftowana kurka czy jak ten haft zwał😀😃

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...