niedziela, lipca 07, 2013

FWF - czerwiec, Terenia

Uporałam się z czerwcowym etapem projektu - ciężko było.
Ściegi bargello wykonuje się świetnie na tkaninie do hardangera, ale needlepoint'owe wypełnienie listków pokazało, że jednak lepsza monokanwa.
Lupa była w użyciu, żeby znaleźć dziurki w tkaninie. Gdybym nie wymęczyła pierwszego listka, zamieniłabym kordonki nr 5 na nr 8, na pewno lepiej by mój haft wyglądał.
Wybrałam złoty sznurek MEZ Astrella, ale okazał się za gruby. Złotą siatkę wykonałam w końcu dwoma nitkami "Metaluxa", wypełnienie kordonkami MEZ nr 5



 
Mam nadzieję, że lipcowy fragment uda mi się wykonać do końca miesiąca.
 
Pozdrawiam Was serdecznie !!!

2 komentarze:

  1. Ależ ogniście będzie jak zrobisz lipcowy element :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czerwony kolor do życia potrzebny :):):)
      Projektantka na pewno zgasi ten ogień :)

      Usuń

Porozmawiajmy ...