sobota, stycznia 04, 2014

2014

Bawimy się w bransoletki?

Bo ja bym bardzo chciała :)

18 komentarzy:

  1. Ja nie.
    Mam do skończenia FWF, moją wersję AH (zrobione w 1/4) i nie ruszone jeszcze FOI - tak więc mam co robić i na tym blogu czasem się pojawię, ale bransoletki zupełnie mnie nie interesują. Chyba że wymyślę jakieś inne zastosowanie dla tych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie. Liczyłam na jakiś większy projekt typu FWF (który właśnie kończę) lub FOI. Bransoletki średnio mnie pociągają. Będzie to okazja do zajęcia się schematem needlepointowym, który leży w szufladze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się bawię i choć też nie kręcą mnie bransoletki, to zawsze mogę nie zrobić zapięcia i mieć zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, bawimy! Tak wyglądałyśmy schematów na ten rok 1 stycznia że w końcu przegapiłyśmy temat.
    Jutro zrobimy tłumaczenie styczniowego wpisu.
    Może i ja bym sobie zakładki zrobiła???

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że ktoś z tłumaczeniem pomoże. Ja też zamierzam i zakładki i pasek i bransoletkę i rąbek okładki i przeca i na bieżnik się może nadać kawałek jakiś, no nie?

    Albo ozdoba pokrowca na telefon, tableta czy lapka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły cudne :D
      tylko się zebrać i zacząć robić...

      Usuń
  6. eh, ja też się nie piszę.
    szkoda, że nie bedzie jakiegoś większego projektu. Poszukam sobie jakiś wzorek w przepastnym archiwum lat poprzednich... serduszko mi się bardzo podoba może czas je zrobić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawaliłam FWF ,więc będę nadganiać ale z zakładkami lub etui świetny pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się bardzo podoba tegoroczny projekt! Coś zupełnie odmiennego od lat poprzednich-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchajcie można by te wzory bransoletkowe traktować jako poszczególne części panelu i ustawiając je w jakiejś ustalonej przez siebie kolejności i układzie mógłby wyjść fajny panel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra myśl, nawet widziałam kiedyś coś podobnego we wzorach needlepointowych, a tutaj każdy etap będziemy miały dokładnie opisany! Może się na to skuszę :)

      Usuń
    2. No i zaczęłam sie zastanawiać nad Twoja propozycja :)

      Usuń
  10. Ja się bawię, już od razu się zdecydowałam, tylko jak za pomocą "tłumacza" przetłumaczyłam to kompletnie nic nie zrozumiałam.

    Myślałam o zakładkach, dekoracyjnych wstawkach do serwetek, poduszek a nawet kartek itp. Bransoletki też bardzo popularne :)
    Pozdrawiam Was noworocznie.


    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę - czekałyśmy z Anią i paznokcie prawie obgryzałyśmy z niecierpliwości a i tak udało się nam przegapić wpis :)

    Tłumaczenia będą na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja podobnie jak Terenia tłumaczem się posłużyłam, skapowałam jeszcze, że niektóre z płócien mają być farbowane. Jeśli tak to mniam, mniam mi się podoba!
    Jak wielokrotnie ogłaszałam - lubię rzeczy użytkowe. Taki FWF to pójdzie na ścianę, ale dla mnie haft ma prawo bytu jeśli jest "w obrocie". Na te bransoletki, zakładki, samplerki zamierzam dalej wykorzystywać moce z ubiegłych lat pozbierane, nakupowane, bez sensu leżące. No i zawsze nowy ścieg w łeb wchodzi. Poza tym dzięki presji :) przynajmniej kończę, bo ten rok zamierzam poświęcić na dokończenie rozgrzebanych prac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny - jest tłumaczenie! Zapraszam - brzmi bardzo zachęcająco w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...