sobota, marca 05, 2016

ANANAS, marzec 2016, Terenia

Witam serdecznie !!!

Trzeci etap projektu skończyłam kilka dni temu :) Projektantka zaproponowała na marzec ścieg bizantyjski. Tutaj  można zobaczyć oryginał, a polskie tłumaczenie jest tu. Dziękuję również tutaj dziewczynom za tłumaczenie.

Tak wygląda mój ścieg bizantyjski:



 Haftowałam kordonkiem "5" Anchor nr 47," lutowe trójkąty od dzieliłam nitką metaliczną Madeira, jest cieńsza niż proponowany Kreinik.



Tak wygląda całość po trzech etapach :)

Pozdrawiam słonecznie i życzę Wam miłego weekendu. Ja wychodzę na spacer.

7 komentarzy:

  1. Tereniu ,czekałam na Twoje czerwienie ,bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżusiu <3 Nieskromnie powiem, że mnie też :)

      Usuń
  2. Tereniu, jesteś nasza prekursorka :) przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Yenulko <3 Czekam na Wasze :)

      Usuń
  3. Tereniu, jesteś nasza prekursorka :) przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, skusiła mnie tu czerwień .... sprytne i kolorystycznie dobrane mocowanie na ramie :-) ..... Bardzo ładne cudo powstaje :-) pozwolę więc sobie na podglądanie postępów :-)

    http://osiama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo. Czerwień nie tylko moje oczy przyciąga.

      Usuń

Porozmawiajmy ...