piątek, marca 18, 2011

FOI - styczeń-marzec - agnecha

Witajcie, postanowiłam przyłączyć się do Waszej zabawy. Dziękuję za tę możliwość. Cieszę się, że mam okazję nauczyć się czegoś nowego :D

Materiał:  z braku monokanwy w sklepie postanowiłam spróbować na lnie 18 ct.
Mulina i kordonki, których będę używać:
madeira 324 (perłowy złoty, kolor nr 1),
Oren Bayan kolton perle merserize: 869 (zielony, kolor nr 2), 222 (żółty/złoty, kolor nr 3), 790 (bordo, kolor nr 4), 192 (cieniowana fiolet/róż)
mulina DMC 92 (cieniowany zielony, kolor nr 6); 115 (cieniowany bordowo czerwony, kolor nr 7), 111 (cieniowany żółto brązowy, kolor nr 8 ewentualnie Oren.. nr 172)
mettler metalic 7633 (cienka złota nić metaliczna, kolor nr 9)

Ramkę zrobiłam z listwy, pocięłam ją na odpowiednie kawałki i skręciłam 4 wkrętami. Materiał okleiłam taśmą malarską a następnie przyczepiłam do powstałej ramki za pomocą pinesek (troszkę za słabo przyczepiłam albo materiał już się deko wyciągnął podczas haftowania, jest chyba do ponownego naciągnięcia)
A tak prezentuje się moja praca:




To by było na tyle :D czekam niecierpliwie na kolejny miesiąc.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za możliwość udziału w projekcie :D

4 komentarze:

  1. Fajnie że dołączyłaś do projektu,podziwiam Cię za tą ramkę i podoba mi się kolorystycznie Twój wafelek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Amadeusz piękny doprawdy! W ogóle gratuluję doboru kolorów i odwagi w przyłączeniu się do zabawy. Ale najbardziej podziwiam za ramkę - wielki Szacun dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dziękuję za miłe słowa, to ja się bardzo cieszę że mogę tu razem z Wami próbować swych sił :D
    a ta ramka to naprawdę żaden wyczyn, kupić pewnie bym się nie zebrała, bo i drogo, a tak chciałam spróbować, że musiałam coś zmajstrować ;) materiały były, maluchy pomagały trzymać a ja wkręcałam wkręty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda, szczególnie Amadeusz:)
    Gratuluję własnoręcznie wykonanej ramki!!

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...