poniedziałek, czerwca 06, 2011

FOI - czerwiec - Ewik

Hejka,
Trochę czasu trwało zanim udało mi się nadgonić wszystkie dotąd wykonane elementy (kwiecień zrobiłam wg.Gemmy Gowar, bo Jej wijące gadziny strasznie przypadły mi do gustu) i dołączyć do Was w projekcie FOI. Mam nadzieję, że nie będę za bardzo od Was odstawć swoim wykonaniem.
Na razie jestem z efektu zadowolona mam nadzieje, że będzie tak dalej. Swój projekt wykonuję na kanwie jednonitkowej jaką dostałam w sklepie „Wojtek”, nici:
1.      DMC Perle #8 col. ecru
2.      Maja Perle #5 col. 335
3.      Nici polskich Ariadna ze starych zapasów #5 (niestety 8 w takim kolorze nie miałam, więc wszystko postanowiłam robić już 5)
4.      Maja Perle #5 col. 365
i odpowiednio do nich dobranych mulin DMC:
1.  na razie nie mam odpowiednika tych nici
2.  DMC 111
3.  DMC 69
4.  DMC  92, oraz złote metaliczne nici 5282 DMC.
Postanowiłam robić systematycznie tak jak się ukazują kolejne etapy, mam nadzieję, że się uda, więc teraz już z niecierpliwością oczekuję lipca!
Sorry za zdjęcia, ale fotograf to raczej ze mnie nie najlepszy... 

1 komentarz:

  1. słabo widzę, ale to co widze mi się bardzo podoba, zwłaszcza zakręcona jessica. I serduszka tez niczego sobie, pięknie wypukło wyszły.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...