piątek, marca 26, 2010

APOM - styczeń - madziula

Projekt A Promise of Mystery to dla mnie jedna wielka niewiadoma. Nigdy nie robiłam czegoś co nie wiem jak będzie wyglądało skończone dzieło. I to właśnie spowodowało iż nie odważyłam się wyszywać tego wzoru oryginalnymi nićmi, a wykorzystałam bardziej ekonomiczny materiał i postawiałam na mulinę madeiry (którą wcześniej wykorzystywałam do swojego wzornika needlpointowego i z której byłam bardzo zadowolona). W związku z tym iż potrzeba do wzoru większej ilości rodzajów nici, będę również korzystała z raiona dmc oraz nici metalizowanych różnej maści.

Pierwszą częścią wzoru a zarazem w moim odbiorze na chwilę obecną serce całgo obrazka wyszyłam multikolorową perłówką #5 Anchora nr 1375.

Jestem bardzo ciekawa jak będzie się dalej pracować z tym projektem i jak sobie poradzę z doborem nici i czy nie będzie to jeden wielki kosmiczny kociokwik kolorystyczny (no i rymować potrafię czasem).

M.

1 komentarz:

  1. Świetnie się cieniowanie ułożyło :up:

    A to mono kanwa jest?

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...