wtorek, grudnia 21, 2010

APOM - grudzień - Elżusia


Skończyłam -tak się prezentuje mój "krzywulec" i w dodatku pstrokaty.Pościągał się materiał pomimo że wyszywałam na tamborku no i te kolory.... Jak je dobierałam to muszę powiedzieć że byłam zadowolona .Ale w miarę jak haftu przybywało to mój zachwyt słabł a nie było już odwrotu.Trzeba było brnąć w te kolorki ,no i jest jak widać .
Mimo to jestem zadowolona że skończyłam a przede wszystkim że mogłam wyszywać w tak wspaniałym towarzystwie.Poznałam wiele nowych ściegów ,patrząc na Wasze piękne prace wiele się nauczyłam.Napewno będę chciała ponownie przyłączyć się do takiej zabawy jeśli będzie okazja.
Wielkie dzięki dla Organizatorek wspólnego wyszywania -Dziewczyny jesteście wielkie!!!!!!!!!!!
Dziękuję bardzo wszystkim uczestnikom za wspólne wyszywanie i miłe komentarze!
Życzę pogodnych radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku 2011

2 komentarze:

  1. super wyszło!! zielono, łąkowo - w sam raz na poprawienie nastroju w taką zimę jak mamy za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia pracy !

    Zgadzam się z Przedmówczynią: łąka w środku lata! Z makami :) A mi tak brakuje lata... Popatrzę sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...