piątek, grudnia 31, 2010

Plany na rok 2011

Pojawiają się pytania od paru dni - co dalej?

Rok się kończy co prawda, ale nie mamy zamiaru rozstawać się z needlepointem, wręcz przeciwnie :)

Wg informacji na grupie ANG, już jutro pojawi się na stronie ANG Neelepoint pierwszy z dwunastu wpisów rozpoczynający nowy projekt. Tym razem Stitch of the Month będzie projektu Ro Pace, której przepiękne prace można obejrzeć na jej stronie:
Needlepoint Designs By Ro

Więc bawimy się razem, i was też zapraszamy do wspólnej zabawy :)

Mamy też wstępnie jeszcze jeden projekt na przyszły rok, ale to na razie "rodzi się w bólach" więc jeszcze chwila cierpliwości potrzebna jest :)

Wszystkich którzy bawili się z nami w tym roku - zapraszamy do nowej zabawy, bez was to już nie będzie to samo. A wszystkich którzy się nam przyglądają i się zastanawiają czy warto - warto kochani, wspólne wyszywanie fajne jest, mnóstwo się nauczyłam przez ten rok o niciach, tkaninach, sposobach radzenia sobie z nieznanymi ściegami - więc decydujcie się już teraz, albo za chwilę - ale nie może was zabraknąć w przyszłym roku w naszej zabawie :)

ZAPRASZAMY !!!!!!!

ania&magda&aga

5 komentarzy:

  1. Matko Wy już zachęcacie do nowego projektu, a moja tajemnica jeszcze daleko w lesie ....kiedy ja ją skończę..

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, ja miałam szczery zamiar podgonić w te dni, ale utknęłam w październiku bo mi się nić kreinika skończyła - nic się nie martw, damy radę dwóm pracom na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda tyły mam straszne, ale co mi tam, uwielbiam wyszywanie z Wami i nowy projekt też chętnie zacznę:-) tylko kopnijcie mnie mocno w 4 litery, żebym wreszcie APOM skończyła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie
    Ja jestem z tych podglądaczek, co to podziwiają a śmiałości nie mają na własne zmagania.
    Przyszły projekt jest bardzo interesujący. Co prawda z podanego linku nie mogę wejść na stronę autorki, ale widziałam już taki wzór w trakcie roboty. Ja uwielbiam takie "poplątańce" w każdej postaci. Bardzo jestem ciekawa Waszych zmagań w nowym roku. Jak się jeszcze nie odważę na haft, to jedną podglądaczkę już macie, na bank!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry, tu podglądaczka :)

    prace tej pani są tak urzekające, że chyba w nowym roku w końcu skusze się na próbę z needlepointem :).niech no się tylko finansowo ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...