wtorek, lutego 08, 2011

APOM - listopad - tengel27

Zatem kolejny miesiąc skończony. Przyznaję, że wymagał trochę czasu, ale w sumie to szyło się go całkiem przyjemnie. Co do nici to po kolei:
- wypełnienie rombów to po 1 nitce z każdej grupy kolorystycznej. Wybrałem mulinę Ariadny o numerach 686, 429, 508. Szczerze mówiąc bałem się trochę efektu "pstrokacizny", ale po wyszyciu 3 rombów okazało się, że to nieźle pasuje do reszty, więc tak już wykończyłem wszystkie romby.
- Wypełnienie między rombami to moja grupa B, czyli żółty. Tym razem dołożyłem całkiem nowy kolor, bo jakoś tak mi pasowało. Szyłem tym razem Ariadną o numerze 428 - oczywiście 3 nitki.
- ostatni kolor to 1 nitka Ariadny nr 686. Zastanawiałem się nad opuszczenie tego etapu, ale w ostateczności daje całkiem niezły efekt :)

Tyle pisania - pora na fotki:



Został mi już tylko grudzień, ale niestety musi poczekać troszkę. Jednak już mi bliżej końca i początku nowego wzoru ;)

1 komentarz:

  1. Jak pięknie wygląda z tą zewnętrzną ramką. Kolorystyka kojarzy mi się z Indiami, a dokładniej z Sari, nie wiem czemu. Piękna praca.
    Pozdrawiam Gemma G.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...