środa, marca 28, 2012

Cieniowanie pole

Wreszcie jestem na bieżąco. Zakończyłam marzec i teraz mogę oczekiwać na kwiecień.

Marzec u mnie to cieniowana nitka Threadworks. W porównaniu do poprzedniego miesiąca mamy tutaj znacznie wyraźniejsze cieniowanie.

 

Jako błyszczącej nitki użyłam znów Krenika Braid numer 8. Jestem bardzo zadowolona z pracy z tą nicią - nie mechaci się i nie plącze nawet w dłuższych kawałkach.

Nitka pięknie się błyszczy, co oczywiście jest trudne do uchwycenia na zdjęciach.

Tutaj mamy jeszcze całe serduszko z wszystkimi trzema miesiącami. Bardzo odpowiadają miarę fiolety i utwierdzają się w przekonaniu, ze to był dla mnie odpowiedni wariant kolorystyczny. Pozdrawiam i do kwietnia.

 

 

4 komentarze:

  1. Cudne odcienie fioletów! Bardzo mi się podoba dobór kolorystyczny, a wyhaftowane ściegi są po prostu prześliczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny cudny fiolet -wspaniale razem wszystkie pola wyglądają!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne fioleciki!
    Marzec wyszedł obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wrzosowe wariacje :D ślicznie :D
    ja tylko żałuję, że na żywo nie mogę zobaczyć..

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...