wtorek, marca 27, 2012

A Promise Of Mistery by Cyber Julka - marzec/kwiecień/maj

Haftowanie wzoru A Promise Of Mistery pochłonęło mnie bez reszty. Jedynie notoryczny brak czasu sprawia, że go jeszcze nie skończyłam. Obecnie wykonałam ściegi z marca, kwietnia i maja, tj. Triple Cross, Elongated Cashmere, Continental, Smyrna Cross, Amadeus heart, Crescent cup. W needlepoincie uwielbiam właśnie tę różnorodność i ciągle nowe wyzwania:) Mój zachwyt nad tym wyjątkowo pięknym wzorem wzmaga się wraz z każdym kolejnym ściegiem:)

  A Promise Of Mistery Sue Reed
 Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor Soft Mocha
Ręcznie farbowana, jedwabna mulina Atalie kolor Beaune, Gloriana Cafe Au Lait, Rosewood i Schoolhouse Red, Coton Perle DMC 8 Ecru, Kreinik Metallics 4 nr 003, 022 i 032, Waterlilies 137 Copper, mulina DMC Precious Metal Effects E677


Buziak na dobranoc!:)

Cyber Julka

4 komentarze:

  1. ja równiez miałam ogromną radość z wyszywania tego wzoru :)
    w takiej wersji kolorystycznej go jeszcze nie widziałam, więc będę obserwować postępy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata: APOMkowy wzór jest tak piękny, że pewnie w niedalekiej przyszłości trudno mi będzie znaleźć równie uroczy schemat! Tylko nieustanny brak czasu sprawia, że go jeszcze nie skończyłam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wzory są piękne a efekt wyszywania rewelacyjny. Chciałam zapytać czy tymi wzorami wyszywa się obrazy wg. Laury J. Perin widziałam je i zakochałam się w tym. Nie wiem jednak na jakim rozmiarze kanwy się to wyszywa, jakich nici trzeba użyć gdybyś mogła udzielić mi wskazówek byłabym wdzięczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, proponuję abyś przejrzała pierwsze posty na blogu. Np.: ten http://polskineedlepoint.blogspot.com/2010/03/na-dobry-poczatek.html
      Tam właśnie znajdziesz doświadczenia Madzi która prezentuje mały tutorial na bazie L.Perin "Jewelery Box". Polecam archiwum bloga :)

      Usuń

Porozmawiajmy ...