środa, stycznia 19, 2011

FOI - styczeń - Elżusia

Witam wszystkich i bardzo się cieszę że znów mogę brać udział w wspólnym wyszywaniu.Z APOMem jakoś dobrnęłam do końca,wiele się nauczyłam głównie na swoich błędach.Mam nadzieję że z nowym projektem poradzę sobie.Pomimo braku oryginalnych,zalecanych materiałów będę wyszywać - nie mogę sobie odmówić .
Moje materiały: tkanina - aida DMC 18 biała
Nici dobierałam na podstawie zdjęcia zamieszczonego w poście -tłumaczenie.
Pierwsze cztery kolory to zwykłe kordonki.
Następnie kolor nr.5 -kordonek ufarbowany własnoręcznie ma przypominać kolor Flowers of Italy#194 -jestem bardzo ciekawa czy taka wersja kolorystyczna będzie pasowała do projektu.
kolor nr.6 - u mnie mulina cieniowana DMC 92
kolor nr.7 - mulina multicolor DMC 11
kolor nr.8 - multicolor perle Anchor 1305
kolor nr.9 -mulina metalizowana DMC E898


Słuchając rady Koleżanek zakupiłam prostokątną ramkę do obrazków żeby ją wykorzystać jako ramę do haftu i niestety jest o 0,5 cm za wąska żeby można było bezpiecznie umocować tkaninę.Tak to jest gdy się kupuje "na oko".
To tyle moich przygotowań ,życzę wszystkim miłego wyszywania i pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz:

  1. Witaj Elżusiu. Fajnie, że coraz nas więcej przybywa. Gratuluję Ci tej farbowanej nici, wygląda świetnie. Zdolne masz rączki.
    Bardzo jestem ciekawa jak Ci będzie się haftowało na 18 aidzie. Będę podglądać :-)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...