czwartek, marca 04, 2021

Heart mystery

 Witam 

To znowu ja,już mi głupio że ciągle produkuję się na tym blogu,ale szkoda mi że on tak powoli zamiera.Pamiętam jakie fajne projekty wyszywałyśmy i ile osób w nich  brało udział.

Skoro już wyszyłam niewielki wzór ,to go pokazuję.

Jest to projekt Oli z Białorusi ,która na swoim blogu organizowała SAL "Heart mystery ".Było to w 2010 roku ale schematy są w dalszym ciągu dostępne więc skorzystałam.


wyszywałam na kanwie 20 kordonkiem cieniowanym.Szkoda tylko że żle przycięłam tkaninę i już nie starczyło miejsca na ramkę  ale i tak wyszywanie sprawiło mi dużo radości.
Dziewczyny ,jeśli wyszywacie coś w technice needlepointa ,to wrzućcie fotki swoich prac.

Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowia


5 komentarzy:

  1. Your heart is beautiful. If you don't have enough of a border for framing, sew on additional fabric/canvas on each edge so the framer can wrap it around the mounting board. I've had to do this myself for a few projects. Glad to see you posting again.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik! Czasem tu zaglądam, w nadziei, że coś ruszy :). Ale przyznam się, że dla mnie idealnym projektem był APOM, bogaty wzór, wypełniający całą powierzchnię kanwy. Gdyby ktoś zainicjował podobny wspólny projekt, to chętnie bym się przyłączyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny i ciekawy wzorek <3

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...