niedziela, września 15, 2013

FWF - styczeń, luty - kaede

Czeeeść. Chociaż mamy już wrzesień, postanowiłam dołączyć. :) Na dzień dobry (a właściwie dobry wieczór) się może przedstawię. Jestem studentką informatyki z Krakowa, która w wolnych chwilach coś haftuję lub gotuję. Prowadzę bloga Czarna Agrafka.

Zieleń, fiolet i róż - to moje kolory, korzystam z muliny Ariadna. Inspiracją okazał się prześliczny wrzos z ogródka. :) Muszę odrzucić jeden różowy (bo miało ich być 4 nie 5), ale mam "mały" problem z podjęciem decyzji. Ahh, to babskie zdecydowanie. Nie posiadam jeszcze nic metalicznego, trza w końcu skoczyć do pasmanterii. Monocanvy też nie mam, haftuję na lnie z bazarku. Póki co się w miarę dobrze sprawdza, chociaż przy tym krzyżyku na środku nie wyszło tak, jak powinno.




Etap luty - gwiazda.


4 komentarze:

  1. już mi się podoba! ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kaede !!!
    Piękne kolory wybrałaś i wydaje mi się, że szybko nadrobisz wszystkie "zaległe" etapy :):)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają kolory, bardzo:) i witamy :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...