czwartek, kwietnia 29, 2010

APOM-luty-Ela

Zrobiłam kolejny krok do przodu czyli luty mam za sobą. Trzeba przyznać, że jak już się zacznie to dalej ciągnie i tyle:)
A tak się prezentuje aktualnie
i jeszcze tak
oraz małe zbliżenie

Teraz kilka moich wrażeń przy tworzeniu lutego
materiał (linda), na którym to robię jak dla mnie jest za miękki, na pewno do następnego needlepointa go nie wykorzystam
nici jakich użyłam na luty to mulina DMC
na wypełnienie ramki metalizowana złota  E3821 - 4 nitki, ale chyba 3 by wystarczyły oraz krzyżyki pomarańcz 740 - 2 nitki
bloczki - zielone cieniowane 4050  - 3 nitki
pazurki zielony 987 - 2 nitki
Jak na razie kolorystycznie mi sie podoba i ciąg dalszy nastąpi:)

7 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba, ten zielony niesamowicie się prezentuje. Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się komponuje ta cieniowana zieleń z ramką,bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny bardzo Wam dziekuję za miłe słowa:)
    Pili gracias:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zieleń bardzo ładnie ożywiła całość - brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...