niedziela, lutego 24, 2013

AH w pełnej krasie - Cyber Julka

Nie mogę w to uwierzyć, ale - tak, jak planowałam - skończyłam w tym miesiącu oba rozpoczęte needlepointowe hafty - A Promise Of Mistery i Anniversary Heart!:) Jesteście ze mnie dumne?:) Wykonanie AH nie było trudne, ale za to bardzo monotonne. Zrezygnowałam z wypełniania tła, ponieważ byłby to już serduszkowy przesyt. Poszczególne pola wykończyłam sznureczkiem zrobionym z muliny Wildflowers Smoke przyszytym muliną DMC Diamant 168. Haft oprawiłam w drewnianą ramę naciągając materiał i zszywając przeciwległe brzegi tkaniny. Będzie ozdobą mojej Pracowni:) Bardzo się cieszę, że dobrnęłam do końca. Teraz z czystym sumieniem mogę rozpocząć kolejną needlepointową pracę: "Flowers of Italy":) Zdradzę Wam w tajemnicy, że powstał już pierwszy wafelek:)

  Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor biały
 Wildflowers Smoke, Gloriana Desert Rose, Gloriana Raspberry Parfait, farbowana przeze mnie mulina kolor Lily, Nina's Threads Cherry Blossom i Old Berry, Threadworx 1038, mulina metalizowana DMC 5283, E316, mulina satynowa DMC 33608, ATALIE Shiraz, Coton Perle DMC 8 nr 762, muliny DMC 3350 i 3787, Kreinik Blending Filament 010 HL i 031, Kreinik 4 001V, DMC Diamant D415 i 168, Madeira Decora nr 1599 10 
 Koraliki Mill Hill #00968, Koraliki Preciosa 2 mm kolor srebrny
 
 
 

 

Zbliżenie na ostatni ścieg:


Bardzo Wam dziękuję za wspólnie haftowanie! Było suuuuuper!:)

Niebawem marzec i kolejna odsłona FWF!:) Już się nie mogę doczekać:)

Buziaki dla Was:*

Cyber Julka

10 komentarzy:

  1. To jest tak piękne że aż trudno uwierzyć, że zrobione rękami, zazdroszczę talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foggia tu nie ma co zazdraszczać tylko trzeba brać się do roboty :)

      Usuń
  2. Bardzo jestem z Ciebie dumna Julko! Nie tylko jesteś mistrzynią biżutek ale i needlepointa! Brawo, brawo, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skladam poklon.
    I jestem dumna, ze razem z takimi mistrzami wyszywam :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jesteśmy z Ciebie dumne, bardzo :) Czapki z głów i będziemy Ci mówić mistrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft w świetnej oprawie -gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet sobie nie wyobrażacie jaką radość sprawiły mi Wasze komentarze!:)))) Bardzo Wam dziękuję!

    foggia: jeżeli tylko będziesz chciała to sama wyhaftujesz to serduszko! Koleżanki z Polskiego Needlepointa są niezawodne i zawsze możesz liczyć na pomoc!:)

    Ania, Beata R, yenulka: Cieszę się, że jesteście ze mnie dumne!:)))) Matką mojego needlepointowego sukcesu jest Agatka (http://rosesandlinen.blogspot.com/), która wprowadziła mnie w tajniki tej techniki i zawsze będzie dla mnie Mistrzynią!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego!! Chyba muszę się tego nauczyć :)) Zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...