piątek, lutego 08, 2013

FWF -luty -Elżusia

Lutowa część projektu w moim wykonaniu.Skorzystałam z propozycji kolorystycznej  Autorki wzoru.Zmieniłam tylko rodzaj nici ,chociaż kupiłam wcześniej mulinę Anchor.Jednak pozostaję wierna naszej Ariadnie.Wyszywam na sztywniku krawieckim o gęstości 80 dziurek na 10 cm,kolor jaśniutki beż - 6 nitek muliny.Gwiazdka w środku wyszyta  złotą nitką bez nazwy,coś w rodzaju cienkiego kordonka.Ciekawe czy zda egzamin przy dłuższych ściegach.Narazie ta tajemnicza nitka jest ok.




Pozdrawiam wszystkie uczestniczki i życzę miłego wyszywania.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda. I widzę, ze nie tylko ja wyszywałam 6 nitkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak jest ze sztywnikiem...wątek i osnowa równe są?
    Kolorki też fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiniu,wygląda na to że równe.A cena jest nie do pogardzenia.Doszłam do wniosku że wystarczająco dobry materiał dla mojej needlepointowej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co kolejna praca to piękniejsze zestawienia:) sztywnika nigdy w ręku nie miałam więc nie umiem się odnieść.

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, jak pięknie na sztywniku wychodzi!!!!

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...