niedziela, lutego 03, 2013

FWF - luty - Anula

Lekcja 2 zaliczona choć z pewnymi problemami. Ścieg przyjemny w haftowaniu! Natomiast kolory wybrane przeze mnie wcześniej dały mi nieźle popalić!-( Nijak nie chciały do siebie pasować.-( Koniec końców wyszło na to, że kilka razy prułam ścieg, zmieniając całkowicie grupę kolorów dodatkowych i wymieniając kilka kolorów z grupy kolorów głównych! Moj wybór kolorów prezentuje się więc następująco: Kolor główny: paprykowa czerwień - 918 (jedyny jaki pozostał z pierwotnej wersji), 920, 921, 922, 402; Kolor dodatkowy: słoneczna pomarańcz - 741, 742, 743 Myślę, że teraz efekt jest przyjemny dla oka.-)

4 komentarze:

  1. Ten słoneczny kolor świetnie pasuje, bardzo mi się podoba Twój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada. I też się zgadzam z Tobą, że przyjemnie się haftuje. Dla mnie haft florentyński to sama pieszczota:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anula, często jest tak że na początku idzie jak po grudzie :) Ale ile się człowiek przy okazji nauczy to jego :) Bardzo mi się podoba Twoja "gwiazda", brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anula - widzę, że potem już te nitki pomocnicze wyprułaś, świetny pomysł! Też tak zrobię, ale po marcu, bo może jeszcze się przydadzą do wyliczeń.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...