środa, lutego 06, 2013

FWF - luty - Olala

Trochę mi czasu to zajęło, ale pierwsza część projektu zrobiona.
Musiałam wymienić najjaśniejszy kolor z zestawu podstawowego, czy u mnie  brązu - jasno-kakaowy na jasny stare złoto. Mój obrazek jest spory, więc kto zgadnie iloma nitkami musiałam go wyszywać ?
Problemem okazał się materiał - nie jest to sztywna monokanwa, ale luźno tkany len. Musiałam bardzo pilnować się z naciąganiem nici, bo nitki płótna bardzo łatwo się ściągały i przez to ścieg nie powstawał równy.
A oto wykonanie :


Jak narazie , to wzór podoba mi się bardzo. Ponieważ nie wybrałam nici metalicznych, i nie wiem czy takowe będą użyte, to środkowy krzyżyk nie jest wyszyty.

3 komentarze:

  1. takiego zestawienia kolorystycznego jeszcze nie miałyśmy - super!!!!

    metaliczną nitkę zawsze zdążysz dodać, więc tym się nie przejmuj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę - czyli na lnie też można? Kolory bardzo ładne, ten oranż na środku fajnie ożywia brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym złotkiem to się wcale nie przejmuj, ja u siebie wyszyłam tymczasowo cienką nitką po 6 razy, byle zaznaczyć, a ostatecznie zdecyduję jak zobaczę więcej haftu.
    Ale na lnie to podziwiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...