poniedziałek, lutego 11, 2013

APOM - styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj - Kalliope

Jak już się dorwałam do needlepointa, to musiałam jechać dalej. W projekcie FWF następne zadanie dopiero za 3 tygodnie... Przez weekend zabrałam się za APOM, wykorzystałam zapasy domowe i oto co powstało:


Tutaj widać użyte nici - muliny DMC, Madeira Metallic 8, nić złota niewiadomego pochodzenia. Kolor 3782 z grupy B, użyty do podwójnych beleczek dookoła środkowego kwadratu, był w małej ilości i się skończył, więc w pogotowiu czeka zastępczy nr 3045, ale jeszcze nie wiem czy go użyję. Miały być spokojne kolory ziemi i mała odrobinka złota.



12 komentarzy:

  1. Ależ piękne kolory!!!! Nie wiem dlaczego ale mi się z barokiem kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi może niezupełnie o barok, ale o klimaty starego zamku czy pałacu, raczej gotycko-średniowiecznie miało być, ale z Twoich skojarzeń wynika, że prawie się udało :)))

      Usuń
    2. A widzisz co osoba to inne skojarzenie... dlaczego, średniowiecze też pasuje :D

      Usuń
  2. Nie dość że pojechałaś po całości wyszywając tyle miesięcy w jeden weekend to jeszcze kolory piękne! Monochromatyczny jest Twój APOM w różnych odcieniach i prezentuje się fantastycznie. Gratuluję doboru kolorystyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale oczywiście łatwiej mi o tyle, że znam już cały projekt, więc mogłam dobrać kolory do całej wizji.

      Usuń
  3. Ale pięknie :) Tak w ogóle cieszę się, że ten blog znowu ożył, codziennie zaglądam czekając na Wasze postępy. A wzór Tajemnicy jest boski, sama chętnie wykonałabym go jeszcze raz ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny zestaw kolorów, pięknie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się bardzo cieszę z tego "ruchu w interesie":)

    Tegoroczny projekt już 17 osób pokazało :) A mam nadzieję że będą kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idziesz jak burza, needlepointowa burza!:) Pięknie dobrałaś nici. Haft prezentuje się po prostu wspaniale! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...