czwartek, lutego 28, 2013

FWF - podsumowanie luty

Witajcie w ten ostatni dzień lutego:)

Jutro pojawi się nowy wpis, prezentujący zadanie do wykonania na marzec - prośba o cierpliwość jeśli nie pojawi się z samego rana, bo po pierwsze  - różnica czasu, a po drugie - pracować trzeba:)

W ostatni dzień lutego pokusiłam się o małe podsumowanie.
Jeszcze nigdy w ciągu poprzednich 3 lat istnienia bloga nie bawiło się wspólnie tyle osób, co nas cieszy PRZEOGROMNIE:)

Wiecie że już 23 osoby pokazały albo swoje przygotowania (po wpisie styczniowym) albo lutową część wykonaną?:)

O tak to wygląda :D



Będzie też 24-ta osoba, bo już ramkę i materiał mam przygotowany, co prawda zmieniła mi się koncepcja "niciowa" i muszę się udać do pasmanterii, ale mam nadzieję niedługo dołączyć:)

Jak kogoś ominęłam to proszę krzyczeć w komentarzu :)

14 komentarzy:

  1. Czyli jak na każdej szanującej się uczelni - studenci mają indeks elektroniczny :))))))))))))
    Bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny :) a ja już się doczekać jutra nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ania, to Ty będziesz 25:)

      ćwierć setki :D

      Usuń
    2. to ja 26 :) ale nie wiem czy nie zacznę w okolicach czerwca :(

      Usuń
    3. Magda, kiedy Ci będzie pasowało to zaczynaj :)

      Usuń
    4. A ja 27 ;). Styczeń już wykonany :D, tylko nie pochwaliłam się.

      Usuń
  4. Proszę u mnie odhaczyć luty bo jest zrobiony :-) Na blogu tez prezentowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tu :-) http://polskineedlepoint.blogspot.com/search?updated-max=2013-02-05T15:10:00%2B01:00&max-results=10&start=10&by-date=false

      Usuń
    2. Beata, ale jesteś przecież na liście:) Jest Becia, Beaty R i Beata:)

      Usuń
  5. Wiem ale nie mam plusika przy lutym :-( hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, czy my patrzymy na to samo?:) Becia nie ma lutego, Ty masz;)

      Usuń
    2. Przepraszam Cię :-)Tak przyzwyczaiłam się do ksywki Becia, że teraz pomyślałam,że też jestem Becia :-)Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie :-)

      Usuń
  6. Ja mam nadzieję, że wrócę do towarzystwa i zacznę od ........... zaległości.
    Podziwiam Wasze prace i nawet FOI w całości mi się spodobało - dzięki Agata.
    Miałam zamiar tylko poszczególne elementy haftować, np. jako dekoracje kartek zakładek itp.
    Mam znacznie łatwiej widząc gotowe hafty.

    Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...