czwartek, lutego 14, 2013

APOM - wrzesień/październik/listopad/grudzień - Cyber Julka

Udało się!:)))) Mój APOM-ek jest skończony! Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba:)

 Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor Soft Mocha
Jedwabna mulina Atalie kolor Beaune, Gloriana Cafe Au Lait, Rosewood i Schoolhouse Red, Coton Perle DMC 8 Ecru, 498 i 938, Kreinik Metallics 4 nr 003, 022, 032 i 215C, Waterlilies 137 Copper, mulina DMC Precious Metal Effects E677
Koraliki Toho 15 silver-lined frosted crystal
 

Teraz muszę się rozprawić AH i będę mogła z czystym sumieniem kontynuować nasz tegoroczny needlepointowy projekt (oby do marca!:)

 Przesyłam Wam walentynkowo-hafciarskie pozdrowienia i życzę duuuuużo miłości!:) 

Wasza Walentynka - Cyber Julka:)

9 komentarzy:

  1. Pięknie. Tak się przyglądam przyglądam i może za jakiś czas jednak go wyszyję??? Ale w tej chwili pierwszeństwo ma FOI :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie kolorów, te czerwienie są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały haft, piękna kolorystyka. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne rzeczy robisz :)
    ja nie miałbym a to cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  6. W twoim wydaniu wygląda pięknie i elegancko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :). Świetne zestawienie kolorów. Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście Kochane:) Dziękuję Wam bardzo! Wzór APOMku tak mi się podoba, że już chyba żaden inny nie jest w stanie mu dorównać.

    Obsesja Kasiulka: a ja na FOI zerkam z lubością i postanowiłam, że się do Was przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...