czwartek, lutego 14, 2013

APOM - wrzesień/październik/listopad/grudzień - Cyber Julka

Udało się!:)))) Mój APOM-ek jest skończony! Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba:)

 Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor Soft Mocha
Jedwabna mulina Atalie kolor Beaune, Gloriana Cafe Au Lait, Rosewood i Schoolhouse Red, Coton Perle DMC 8 Ecru, 498 i 938, Kreinik Metallics 4 nr 003, 022, 032 i 215C, Waterlilies 137 Copper, mulina DMC Precious Metal Effects E677
Koraliki Toho 15 silver-lined frosted crystal
 

Teraz muszę się rozprawić AH i będę mogła z czystym sumieniem kontynuować nasz tegoroczny needlepointowy projekt (oby do marca!:)

 Przesyłam Wam walentynkowo-hafciarskie pozdrowienia i życzę duuuuużo miłości!:) 

Wasza Walentynka - Cyber Julka:)

9 komentarzy:

  1. Pięknie. Tak się przyglądam przyglądam i może za jakiś czas jednak go wyszyję??? Ale w tej chwili pierwszeństwo ma FOI :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie kolorów, te czerwienie są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za piękna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały haft, piękna kolorystyka. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne rzeczy robisz :)
    ja nie miałbym a to cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  7. W twoim wydaniu wygląda pięknie i elegancko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :). Świetne zestawienie kolorów. Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście Kochane:) Dziękuję Wam bardzo! Wzór APOMku tak mi się podoba, że już chyba żaden inny nie jest w stanie mu dorównać.

    Obsesja Kasiulka: a ja na FOI zerkam z lubością i postanowiłam, że się do Was przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy ...